czwartek, 3 maja 2012

Farby do ubrań



obrazek
Zapewne nieraz przeglądaliście ubrania w sklepach ale coś wam nie pasowało. Tu kolory nie te, tu napis nie pasuje. A myśleliście kiedyś, żeby zrobić ubranie samemu? To chyba coś co pozwala pokazać siebie, swoje gusta i  upodobania. Tej jesieni bardzo popularny stał się motyw galaxy, lecz takie rzeczy są i były bardzo drogie. Wtedy postanowiłam kupić sobie farby do ubrań i wykonać legginsy galaxy sama. Myślałam, że znajdę takie farby w empiku, lecz zastałam tam tylko jedną granatową w małym pojemniczku. Szukając dalej w internecie wpadłam na sklep internetowy  profil.sklep.pl. Niestety moje środki są chwilowo zamrożone, lecz mam nadzieję, że wkrótce się zaopatrzę w niektóre z tych farb. Myślałam o fuksji, granatowej kryjącej, białej, czarnej z aplikatorem i żółtej fluorescencyjnej z atomizerem. Dam wam znać jak już je kupię i coś stworzę. A jeśli wy macie już z tym doświadczenie, koniecznie podzielcie się wnioskami.

Buziaki, Lexi.


1 komentarz: